کلش اف کلنز

این وبلاگ برای یادگیری شما کاربران عزیز اماده شده

کلش اف کلنز

این وبلاگ برای یادگیری شما کاربران عزیز اماده شده

نحوه استفاده صحیح از اسپل "زلزله"

ادمین 10 | شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ | ۱ نظر



earthquake_spell_guide

Master the Earthquake Spell

دومین اسپلی (طلسم) که در ساختمان دارک اسپل قکتوری در ورژن جدید بازی کلش آف کلنز اضافه می شود " اسپل زلزله " است ! در این مقاله سعی ما بر این است که به آن بپردازیم و نحوه صحیح بکارگیری آن را به شما یاد بدهیم. تا در حملاتمان به بهترین نحو از آن استفاده کنیم آن هم بطور صحیح و درست ،نه همینجور الکی بزنیم و زمینو بلرزونیم !!!

پس برای نحوه بکارگیری و آشنایی با این اسپل جدید به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

طلسم زلزله چگونه کار می کند ؟

عملکرد طلسم زلزله فقط روی ساختمان های حریف کار می کند و روی مخازن هم اثر ندارد ، پس نمی تواند جانشینی برای طلسم رعد و برق هم باشد که قبلا بر روی مخازن دارک اکسیر می زدید و به راحتی دارک جمع می کردید ! اسپل زلزله قدرتش به لول آن بستگی دارد ، طلسم زلزله 8 تا 12 درصد اثر می گذارد ، یعنی اگر تاون هال لول 10 که 5500 سلامتی (HitPoints) دارد را با اسپل زلزله سطح 4 بزنید 660 تا مقدار سلامتی (HP) از تاون هال کم می کند !

حال تاون هال حریف  4840 تا سلامتی دارد (HP)  و فقط 580 تا سلامتی(HP) می گیرد از تاون هال ، که حتما فکر میکنید با زدن 10 اسپل زلزله تاون هال حریف نابود میشود در این صورت نمی توانید به سادگی و راحتی 10 اسپل زلزله استفاده کنید و تاون هال حریف را نابود کنید و ستاره بگیرید ولی ما روش آن را هم برایتان آموزش میدهیم که چگونه این کار شدنی است یا نیست ؟!

clash_of_clans_earthquake_spell

طلسم زلزله اثری 4 برابر بر روی دیوارها نسبت به ساختمان ها برای تخریب آن دارد.

چه استفاده ایی از طلسم زلزله می توان کرد ؟

  • خسارت بیشتر بر ساختمان ها ، مخصوصا ساختمانهای با سلامتی کامل و آسیب ندیده در حملات
  • فقط به نصف یی از فضا نیاز دارد.
  • آسیب رسانی مشخص در یک محدوده مشخص در منطقه ، بر خلاف طلسم رعد و برق
  • آسیب رسانی شدید (4 برابر) بر علیه دیوار های دهکده حریف که بسیار مفید است.


در اینجا به چند مورد در مورد استفاده از طلسم زلزله می پردازیم :

تخریب دیوار ها با استفاده از طلسم زلزله :

شما می توانید با 4 عدد طلسم زلزله از هر Level برای از بین بردن و تخریب هر سطح از دیوار حریف بکار ببرید،بله شما میتوانید با 4 طلسم زلزله سطح یک ، دیوار سطح یازده را تخریب کنید و این خیلی خوب است ! شاید شما قبلا از والبریکر برای این کار استفاده می کردید ولی خوب این والبریکر هم مشکلات خودش را داشت و در راه رسیدن به دیوار کشته می شد و یا فضایی می گرفت که حال می توان سربازهای دیگری را جایگزین کرد و پر قدرت تر حمله کرد !


earthquake_spell

ضمنا اسپل زلزله خیلی گزینه خوبی است برای دیوارهای داخل عمق نقشه حریف که می تواند یک حفره بزرگ در وسط زمین دشمن ایجاد کنید که در تصویربالا مشخص است ، همچنین اگر دیوارها یک چیدمان نزدیک به هم داشته باشند هم شما می توانید با یک اسپل زلزله آن را بین ببرید مثل  تصویر زیر که چیدمانی نزدیک به هم دارند :

earthquake_spell_perfect

نابود کردن ایردیفنس،مورتار،اینفرنو با اسپل زلزله:

توجه داشته باشید که اسپل زلزله برای نابودی ساختمان های دفاعی دشمن کارساز نیست ، مثلا برای تخریب یک ایردیفنس دشمن از هفت اسپل زلزله استفاده کردیم اما تخریب آن خیلی مفید نبود و تخریب نشد و مقداری آسیب دید !

air_defense_earthquake

پس اگر میخواهید دفاعیات دشمن را تخریب کنید و یا حتی ساختمان کارگران را که 50 درصد لااقل در بازی بدست بیاورید و ستاره بگیرید باید اسپل رعد و برق نیز همراه داشته باشید و زمانی که به مرکز دهکده حمله می کنید معمولا اطراف دهکده آسیب میبینند و از این روش می توانید به سمت عمق دهکده حمله کنید و قوی تر به پیش بروید.

نابود کردن تاون هال با طلسم ( طلسم زلزله و طلسم رعد و برق ) ممکن نیست !

حتما  ماشین حساب را برداشته اید و در حال محاسبه هستید و معادلات ریاضی را انجام می دهید تا با ترکیب اسپل ها بتوانید تاون هال دشمن  را تخریب کنید ! پس خبر ناگوار اینکه این امر ممکن نیست !

من قبل از شما این حساب و کتاب و معادله را انجام داده ام ! پس توجه کنید :

تاون هال با لول 10 همراه با 5500 سلامتی (HP) و طلسم زلزله با لول 4 (مقدار خرابی آن 12 درصد است) و طلسم رعد و برق با لول 6 (مقدار 450 آسیب رسانی):

مقدار طلسم زلزله با Level 4 از 1 تا 11 همراه با مقدار خسارت به تاون هال با Level 10 بدین شرح است :

  •  اسپل زلزله 660 سلامتی (HP)  کم میکند، پس 4,840 می ماند.
  •  580 سلامتی کم می کند، 4,260 می ماند.
  •  511 کم می کند، 3,749 می ماند.
  •  450 کم می کند، 3,299 می ماند.
  •  395 کم می کند، 2,904 می ماند.
  • 348 کم می کند، 2,556 می ماند.
  •  307 کم می کند، 2,249 می ماند.
  • 270 کم می کند، 1,979 می ماند.
  • 237 کم می کند، 1,742 می ماند.
  • 209 کم می کند، 1,533 می ماند.
  • 184 کم می کند، 1,349 می ماند.


همچنین ما باید ازطلسم رعد و برق هم استفاده کنیم، اما به جای هر دو طلسم زلزله باید یک طلسم رعد و برق بسازیم، پس بازهم فقط یک مقدار کم از سلامتی تاون هال کم می شود و تاون هال بازهم از بین نمی رود!
حتما بنظرتون روی تاون هال های با لول پایین تر این کار نتیجه میدهد؟ جواب نه است ! چون طلسم زلزله مقدار درصد کمتری را  کم می کند.
این راه بسیار احمقانه و خنده دار است، که اگر این راه نابودی تاون هال با اسپل زلزله و رعد و برق امکان پذیر بود! و حتما سوپرسل حتما تان هال را هم همانند مخازن در برابر اسپل زلزله مقاوم می کرد و بازی را آپدیت می کرد و این امکان را از بین می برد !  زبان درازی




نظرات (۱)

  • سامانه افزایش بازدید
  • با تبادل لینک هوشمند می توانید به طور رایگان

    پیج رنک گوگل ، رتبه آلسکا و تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید

    جهت تبادل لینک هوشمند به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی