کلش اف کلنز

این وبلاگ برای یادگیری شما کاربران عزیز اماده شده

کلش اف کلنز

این وبلاگ برای یادگیری شما کاربران عزیز اماده شده

آموزش حذف کلش آف کلنز از اکانت گوگل

ادمین 10 | شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ | ۱ نظر
آموزش حذف کلش آف کلنز از اکانت گوگل

آموزش حذف کلش آف کلنز از اکانت گوگل

بسیاری از افراد سوال هایی مبنی بر حذف کلش آف کلنز از اکانت گوگل را برای ما ارسال کرده اند و همیشه یکی از مشکلات اصلی کاربران و بازیکنان این بوده است که چطور میشود اکانت کلش آف کلنز را که متصل به گوگل است را حذف کرد و بازی جدیدی را شروع کرد.

روش اول : شما میتوانید بازی را unistall کنید و دوباره بازی را نصب نمایید و در این هنگام از شما خواهد پرسید آیا بازی قبلی شما را لود کنیم یا بازی جدیدی را میخواهید شروع کنید؟ که شما باید بازی جدید را انتخاب نمایید. Load Your Old Village

روش دوم مخصوص دیوایس ها اندرویدی : در قسمت تنظیمات گوشی خود به قسمت Google Settings بروید و Connected Apps را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی کلش آف کلنز را انتخاب نمایید و گزینه ی Disconnect را انتخاب کنید تا بازی شما که به گوگل متصل است از آن حذف شود و شما بتوانید بازی جدیدی را شروع نمایید.

روش سوم : ابتدا به مسیر زیر رفته

Google+ |> Choose Your Account |>Setting |> Apps With Google+ Sign In

سپس بازی مورد نظر خود که در اینجا بازی کلش آف کلنز است را انتخاب نمایید و سپس با انتخاب گزینه ی دیسکانکت و Also Delete All Your Clash Of Clans Activities On Google دیسکانکت کنید و توجه داشته باشید ممکن است این فرآیند در حدود یک ساعت به طول بیانجامد.


نظرات (۱)

  • رامین چرومی
  • سلام
    زیبا بود
    در پایگاه خبری شباویز ثبت شد به نام خودتان
    لطفا ما رو در لینک دوستان خودتان ثبت کنید

    www.shabaveiz.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی