کلش اف کلنز

این وبلاگ برای یادگیری شما کاربران عزیز اماده شده

کلش اف کلنز

این وبلاگ برای یادگیری شما کاربران عزیز اماده شده

تکنیک پیاده کردن سرباز ها با انگشتان در حملات!

ادمین 10 | شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ | ۱ نظر


در این مطلب می خواهیم مطلبی جالب در مورد بازی کلش آف کلنز و انگشت ها و سوالاتی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد توضیحاتی بدهیم . آیا شما استفاده از انگشت و پیاده کردن صحیح نیروها را به درستی اجرا می کنید و نحوه پیاده کردن نیروها را میدانید ؟ هنگامی که من شروع به بازی کردم ، هفته ها این کنترل انگشتها و نحوه پیاده کردن نیرو ها را تمرین می کردم!
برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



چگونگی رها کردن سربازها در نبرد بسیار مهم است و اگر آن را اشتباه انجام دهید مثلا در زمان نامناسب ، با سرعت زیاد و یا بیش از حد کند و ... حملات شما می تواند خراب شود . به طور معمول ، زمانی که شروع به بازی می کنید از یک یا دو انگشت خود برای اعزام نیروهایتان استفاده می کنید و اگر صفحه نمایش شما بزرگتر باشد و اجازه بدهد ، شما می توانید از سه تا چهار انگشت خود استفاده کنید و یا حتی از دست خود کاملا استفاده کنید !


تاکتیک های پیشرفته در استقرار نیروها در کلش آف کلنز

پیاده کردن نیروها با یک دست

شما میتوانید 2 یا 3 و یا حتی 4 انگشت در یک زمان به اعزام نیروهای خود اقدام کنید و با اعزام نیروهای خود به سرعت با ضربه زدن صفحه نمایش و احضار سریع یک دسته سرباز در یک خط استفاده کنید و ساختمان های دفاعی دشمن را هم منحرف کنید ، که این کار خیلی مورد علاقه همه است که دیوار ها را می شکند و به منابع ذخیره دشمن دست پیدا کرد

حالت اسلایدی : شکل 2 تا 3 انگشت خود را پایین نگه دارید به مدت 1 تا 2 ثانیه سپس حالت مانند اینکه اسلایدی را می خواهید نگاه کنید دست خود را حرکت دهید ، شما می توانید احضار نیروها را به این روش سریع تر انجام دهید ، هنگامی که می خواهیم از یکطرف به یک پایگاه حمله کنیم ، این کار موثر است .



نظرات (۱)

Jewish branor-commektoter Peter Schiff, who has been eloquent in his economic critiques of President Obama, has produced of why this talk of “free birth control” is a sham.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی