کلش اف کلنز

این وبلاگ برای یادگیری شما کاربران عزیز اماده شده

کلش اف کلنز

این وبلاگ برای یادگیری شما کاربران عزیز اماده شده

طلسم سرعت در آپدیت جدید کلش آف کلنز

ادمین 10 | چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

Haste Spell

Haste Spell

در ادامه روند معرفی اسپل (طلسم) های جدید بازی کلش آف کلنز ، امروز هم طلسم سرعت Haste Spell معرفی شد . طلسم فوق به نیروها اعم از هوایی و زمینی سرعت می دهد و تفاوتی که با طلسم خشم دارد این است که رنج و اندازه آن کوچکتر از طلسم خشم Rage  است و فقط سرعت نیروها را زیاد میکند ولی طلسم خشم ، هم سرعت و هم قدرت نیروها را بیشتر می کرد .

بیشتر از این اسپل برای نفوذ به مرکز دهکده حریف می توان استفاده کرد و یا با سرعت بخشیدن به بالون ها سریعتر تخریب را قبل از نابود شدن بالون توسط ایردیفنس ها به کار برد . در کل می توان گفت که اسپلی مشابه خشم است ولی با مقیاسی کوچکتر و عملکردی کمتر ، برای دیدن فیلم و عملکرد آن و مقایسه با طلسم خشم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


این اسپل را نیز میتوان بر علیه ایرسویپر ها نیز بکار برد و سرعت دراگون ها و بالون ها را که سرعت پایینی دارند را سرعت بخشید که زودتر با نابود کردن ایرسویپر ، نفوذ به مرکز دهکده حریف را هموار کرد.

در ادامه نیز توجه شما را فیلمی از نحوه عملکرد این طلسم سرعت و مقایسه آن با طلسم خشم جلب می کنم :


شاید بتوان فردا اول ژوییه را روز آپدیت بزرگ نام گذاری کرد ! پس منابع خود را برای ساختن ساختمان های جدید در راه را هدر ندهید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی